Ha csinálod senki nem veszi észre…
Ha nem csinálod, mindenki észreveszi!

A takarítás menete: rengeteget számít a helyes sorrend!

Ha takarításról van szó, mindenki a hatékonyságra törekszik. Az a cél, hogy megtaláljuk a tökéletes – lehetőleg környezetbarát – tisztítószereket és a legjobb technikákat alkalmazzuk. Ez önmagában még nem elég! Amikor szállodát, magánházat, vagy akár irodát takarítunk, a helyes sorrendre is kényesen ügyelünk. A takarítás menete fontos dolog, ha az a célunk, hogy minden ragyogjon, ugyanakkor elkerüljük a felesleges plusz munkát.

Szállodák, nyaralók, magánházak takarítása

A kulcsszó a rendszer és a következetesség! Mindig balról jobbra és felülről lefelé végezd a feladatot, így nem kerül vissza a szennyeződés azokra a területekre, ahol korábban már takarítottál.

Nulladik lépés: Rakj rendet, pakold el az útból a felesleges holmikat, ürítsd ki a szemetes kosarakat és vedd le a koszos ágyneműt.

Első lépés: Portalanítás és pókhálók eltüntetése (a plafont, a mennyezeti lámpákat se hagyd ki!), szőnyegek kiporolása (kültéren), lakástextíliák mosása. A szellőztetésről se feledkezz meg!

Második lépés: Ablaktisztítás, az ablakkeretek, párkányok, redőnyök és villanykapcsolók megszabadítása a piszoktól.

Harmadik lépés: Következnek a vizes helyiségek: a WC, a fürdőszoba és a konyha.

Negyedik lépés: Porszívózás és utána felmosás, valamint, amennyiben szükséges, a szőnyegek kitisztítása. Ha erősen szennyezett kárpitról van szó, érdemes inkább profikra bízni a feladatot!

Ne feledd: a szállodákban, apartmanházak szobáiban a gyorsaság és a hatékonyság még nagyobb szerephez jut, hiszen a vendégek folyamatosan váltják egymást!

Rendezett, tiszta iroda, ahol öröm dolgozni

Egy irodában, ahol többen dolgoznak, pillanatok alatt megjelenik a kosz és a por. Ha azt szeretnéd, hogy kollégáid kevesebb betegszabadságot vegyenek ki, figyelj arra, hogy egészséges, tiszta környezetet biztosíts számukra. Hidd el, ez a munkateljesítményüket is tutira megdobja majd! A takarítás menete itt is hasonlóképpen alakul, azonban az elektronikai berendezések szakszerű tisztításához (például billentyűzet, egér, telefon, nyomtató) speciális szerek használatára van szükség. Ezeket az emberek naponta megérintik, így általában hemzsegnek a kórokozóktól.

Néhány jó tanács:

  • Tiszta ablak = világosabb, hívogatóbb ügyféltér és munkakörnyezet
  • A szőnyegek, kárpitozott bútorok és egyéb felületek a betegséget okozó mikroorganizmusok melegágyai – érdemes évente 1-2 alkalommal gondoskodni a mélytisztításukról
  • Figyeljetek oda a higiéniára: akár vírushelyzet van, akár nem, mindig biztosíts dolgozóid számára alkoholos kézfertőtlenítőt

>> Olvass további hasznos irodatakarítási tippeket, trükköket a blogon <<

Egy megbízható takarítócég alkalmazása a legtöbb vállalkozás számára nem luxus,

hanem alapvető szükséglet.

Ha tökéletes végeredményre vágysz, bízd a munkát a Lazell workre!

ITT tudod felvenni velünk a kapcsolatot.

Örömmel adunk tanácsot a tisztítás további hatékony megoldásaira.

Ipari csarnok takarítás országosan, korszerű & környezetbarát tisztítószerekkel.